Pata tafsiri ya nyimbo mbalimbali za Kikongo

Pata tafsiri ya nyimbo mbalimbali za Kikongo

Wadau nimepitia huu uzi una raha zake hasa kwa sisi tunaopenda nyimbo za kikongo.
Shukrani kwa waliotafsiri nyimbo zilizoombwa hapa ....Roga roga.

Mimi naomba nyimbo hizi

Ferre Gola - viuex jaloux

Ferre Gola & Werrason - vita imana

Ferre Gola - kiti ya libala

Ferre gola - litaka

Koffi olomide - ikea

Koffi olomide - linda like

Koffi olomide - miss des miss
 
Wadau nimepitia huu uzi una raha zake hasa kwa sisi tunaopenda nyimbo za kikongo.
Shukrani kwa waliotafsiri nyimbo zilizoombwa hapa ....Roga roga.

Mimi naomba nyimbo hizi

Ferre Gola - viuex jaloux

Ferre Gola & Werrason - vita imana

Ferre Gola - kiti ya libala

Ferre gola - litaka

Koffi olomide - ikea

Koffi olomide - linda like

Koffi olomide - miss des miss
Song :Vita imana
Artist: Ferre Gola & Werrasson

Intro
Misfortune follows sinners
Happiness is the reward of the righteous
Ferre Chicken Pox
Listen to my song

Intro
Le malheur poursuit celui qui peche
Et le bonheur recompense le juste
Ferre Chaire de Poule
Ecouter ma chanson

1) Jeanpy Mongala you have bad manners
you are disrespecting me because I love you
I am coming to look for you 100 times in your area
Your neighbors talk about me
If I am passing
They say I am passing

1) Jeampy Mongala okomi bipale boye
Okomi enzombo boye
Na simbi ba touche po ete nga na lingakaka yo mingi
Nakomi ko beta ba tour kama ti na quartier na bino
Ba masta ya quartier ba komi ko tongo nga na masolo oh

2) Sorry for Rita Bola
Here she goes again
She is passing
She is passing sorry for her
She is going to look for Jeampy

2) Soki na leki eh ba lobaka aleki eh
Rita Bola mawa aleki eh
Aleki mawa akei ko tala Jeampy

[contentblock id=5]

3) I am tired x2
I come every evening but
Jeampy Mongala is never in

They say I am sticking to you because of money
They say I am sticking to you because of money,
Jeampy
Tell me what you have bought for me

3) Na baye eh, nabaye eh x2
Pokwa nyoso na yaka na kutaka nanga kaka ye te
Jeampy Mungala
Balobi nga na tingama yo po na mbongo oh
Balobi nga na tingama yo po na mbongo, Jeampy
Loba eloko nini yango osi osombelanga comme souvenir

4) I feed myself
I dress myself
If not JP Minia, all friend and Werrason
Who else?

4) Kolia naliaka se ngai moko
Ko lata pe na lataka se ngai moko oh
Soki JP Minya te, ba masta tout, Werrason
Nani mosusu?

5) You injured my heart
Why have you
deteriorated your health
Because of all the talking in Kinshasa,
Jean Jacques Mutuale
Because of the Kinshasa gossips
Tolino Fernando

5) Ozokisi motema na ngai, maman
Po nini obebisi nzoto oh
Po na maloba ya Kinshasa, Jean Jacques Mutale
Po na songi songi ya Kin oyo Tolino Fernando oh

6) Norbert Misaka
Terano Synthetique
Sarah the mother of Benito
Jean Marie Mulangala
Sina Holandaise

7) Jeampy Mongala Bad Boy
You started a bad example
You took me to the forest
where it is dark I can’t move
Rita Bola bad girl
You destroyed our love
You took me to Lunda then to Boma
and abandoned me in Boma

7) Jeampy Mongala mwana mabe
Yo moto olakisi, oapliquer bolingo
Omemi nga na zamba molili
Moyen na ningana ezali te
Rita Bola mwana mabe
Obebisi bolingo
Omemi nga na Lunda sima
Oye ko sundola nga na Boma eh

8) Washington Grand Pays
You destroyed love

You turned it into a TV show Luke Luke and TinTin
I am dead
Sad for me
Orly Gola is crying
Thierry Gola (2 brothers)
[Probably his children]

8) Washington Grand Pays,
Obebisi bolingo
Ekomi lokola serie ya Luke Luke na TinTin
Nga na wi oh
Mawa nangai moko eh
Eh nga na wi oh
Ko lela ya Orly Gola, Thierry Gola ba frere eh

[contentblock id=5]

9) Bienvenue the mother of Joyce
You destroyed love you turned it into
A football match
Imana vs Vita
Bilima vs Mazembe
Sanga Balende vs Lipopo

9) Bienvenue oh maman na Joyce
Obebisi bolingo
Ekomi lokola ndembo ya makolo Imana na Vita eh
Bilima na Mazembe, Sanga Balende, Lipopo oh

10) You Nellyyyyyyyyyy
Ohhhhh
Nelly eh
You are bad

Werrason
Chicken Pox [Ferre Gola]
See how you are grown

10) Yo Nelly eh
Oh, Nelly eh, mwana mabe

Werrason
La patience et la longeur du temps
Chair de Poule, voila comment tu as grandi

11) Ferre Gola
Relationship where I have to beg
(I can’t Medo Shauba)
Women who go home late and have
to be jumping fence
(I can’t Rita Bola)
Husbands that leave home in the morning
And return at night
(I can’t Malu Bomboka)

11) Ferre Gola
Bolingo ya ko bondela Medo Shaumba
(na kokaka te)
Basi oyo ba sautaka ba mur ya ndako
(na kokaka te)
Mibali oyo ba bimaka tongo ko zonga pokwa
(na kokaka te)

12) Either Ange Nkoyi or me Benoite
Or Betty Ubenga or me Kanclos Ambila
Why should I suffer just
because I am in love with your beauty

12) Ou bien Ange Nkoyi, ou bien nga Benoite eh
Ou bien Betty Ubenga ah
Ou bien nga Kanclos Ambila
Ya nini nga na nyokola nzoto na ngai
Po ya ko linga kitoko nayo eh

13) Tshiba Tshibasu
Sad yeah yeah sad
Flavien Milla sad
They don’t like me
to be with him
Sad

13) Tshiba Tshibasu
Mawa ye ye mawa
Flavien Mila mawa
Ba lingaka yanga naye te oh
Mawa na ngai

14) I don’t want
I don’t want to suffer for pointlessly
Who is there to fight for you
Who is there to fight for you

I sent Flavien Ngimbi to Werrason to tell him that

14) Ah nga na bo
Ah nga na bo na minyokola nzoto nanga pamba
Wapi nzoto yango ya bitumba Edo Pembele eh
Wapi nzoto yango ya bitumba, Kanclos Ambila, mawa

Na tindi Flavien Ngimbi epayi ya Werra ayebisa ye

15) Mayi Ize
The way that I am suffering
I called Willy Shungu
Eli Wabafe
Fanny Kamunga

Love, I did my best for you to improve
A woman dating multiple guys

15) Mayi Ize
Lolenge nako nyokwama
Na belela Willy Shungu, Eli Wabafe

Cherie na salaki nyoso mpo yo obonga ah
Mwasi mobimba na mibali ebele, yo oh

16) Does it mean that
Because you pay for my rent
(I am your slave)

Does it mean that
Because you brought me to Europe, Wasenga
(I am your slave)
You don’t like Laurice La Congolaise to come

16) Elingi ko loba
Lokola ofutelaka nga ndako
(nakoma mowumbu ya bolingo oh)
Eh lingi ko loba
Lokola omema nga na poto, Wasenga
(nakoma mowumbu ya bolingo oh)
Olingaka nayo te Laurice la Congolaise aya

17) But, love, remember
Love, remember
You can’t laugh at a man
(when he is still alive, Guy Kandolo)
Love, I did all my best for you to improve
A woman dating multiple guys
They showed her Serge Kasanda because he is rich
(She still want me)

17) Kasi cherie oyebaka, cherie oyebaka ah
Mwana mobali ba sekaka ye te)
(Soki nano akufi te Guy Kandolo
Cherie na salaki manso
Mpo yo obonga
Mwasi mobimba na mibali ebele, yo oh
Ba lakisi ye Serge Kasanda po azali na mbongo mingi eh
(cherie alingi naye se nga)

18) They showed her Didi Kinuani
Jose Muteba and Jacques Ilunga
(She still want me)

They showed her Werrason
Because he drive Mercedes 600
(She still want me)

18) Ba lakisi ye Didi Kinwani,
Jose Muteba na Jacques Ilunga
(cherie alingi naye se nga)

Ba lakisi ye Werrason
Po ye atambolaka na 600
(cherie alingi naye se nga)

19) They showed her Hugo Tanzambi
Kams V12, Alici Baba
(She still want me)

Ehhhhhhhhhhhhhhhhhh
Mama wu mama wu
Yo yo yo yo yo yo yo yo

19) Ba lakisi ye Hugo Tanzambi,
Kams V12, Alici Baba
(cherie alingi naye se nga)

Eh wowowo wowowo yoyoyo
 
Song :Vita imana
Artist: Ferre Gola & Werrasson

Intro
Misfortune follows sinners
Happiness is the reward of the righteous
Ferre Chicken Pox
Listen to my song

Intro
Le malheur poursuit celui qui peche
Et le bonheur recompense le juste
Ferre Chaire de Poule
Ecouter ma chanson

1) Jeanpy Mongala you have bad manners
you are disrespecting me because I love you
I am coming to look for you 100 times in your area
Your neighbors talk about me
If I am passing
They say I am passing

1) Jeampy Mongala okomi bipale boye
Okomi enzombo boye
Na simbi ba touche po ete nga na lingakaka yo mingi
Nakomi ko beta ba tour kama ti na quartier na bino
Ba masta ya quartier ba komi ko tongo nga na masolo oh

2) Sorry for Rita Bola
Here she goes again
She is passing
She is passing sorry for her
She is going to look for Jeampy

2) Soki na leki eh ba lobaka aleki eh
Rita Bola mawa aleki eh
Aleki mawa akei ko tala Jeampy

[contentblock id=5]

3) I am tired x2
I come every evening but
Jeampy Mongala is never in

They say I am sticking to you because of money
They say I am sticking to you because of money,
Jeampy
Tell me what you have bought for me

3) Na baye eh, nabaye eh x2
Pokwa nyoso na yaka na kutaka nanga kaka ye te
Jeampy Mungala
Balobi nga na tingama yo po na mbongo oh
Balobi nga na tingama yo po na mbongo, Jeampy
Loba eloko nini yango osi osombelanga comme souvenir

4) I feed myself
I dress myself
If not JP Minia, all friend and Werrason
Who else?

4) Kolia naliaka se ngai moko
Ko lata pe na lataka se ngai moko oh
Soki JP Minya te, ba masta tout, Werrason
Nani mosusu?

5) You injured my heart
Why have you
deteriorated your health
Because of all the talking in Kinshasa,
Jean Jacques Mutuale
Because of the Kinshasa gossips
Tolino Fernando

5) Ozokisi motema na ngai, maman
Po nini obebisi nzoto oh
Po na maloba ya Kinshasa, Jean Jacques Mutale
Po na songi songi ya Kin oyo Tolino Fernando oh

6) Norbert Misaka
Terano Synthetique
Sarah the mother of Benito
Jean Marie Mulangala
Sina Holandaise

7) Jeampy Mongala Bad Boy
You started a bad example
You took me to the forest
where it is dark I can’t move
Rita Bola bad girl
You destroyed our love
You took me to Lunda then to Boma
and abandoned me in Boma

7) Jeampy Mongala mwana mabe
Yo moto olakisi, oapliquer bolingo
Omemi nga na zamba molili
Moyen na ningana ezali te
Rita Bola mwana mabe
Obebisi bolingo
Omemi nga na Lunda sima
Oye ko sundola nga na Boma eh

8) Washington Grand Pays
You destroyed love

You turned it into a TV show Luke Luke and TinTin
I am dead
Sad for me
Orly Gola is crying
Thierry Gola (2 brothers)
[Probably his children]

8) Washington Grand Pays,
Obebisi bolingo
Ekomi lokola serie ya Luke Luke na TinTin
Nga na wi oh
Mawa nangai moko eh
Eh nga na wi oh
Ko lela ya Orly Gola, Thierry Gola ba frere eh

[contentblock id=5]

9) Bienvenue the mother of Joyce
You destroyed love you turned it into
A football match
Imana vs Vita
Bilima vs Mazembe
Sanga Balende vs Lipopo

9) Bienvenue oh maman na Joyce
Obebisi bolingo
Ekomi lokola ndembo ya makolo Imana na Vita eh
Bilima na Mazembe, Sanga Balende, Lipopo oh

10) You Nellyyyyyyyyyy
Ohhhhh
Nelly eh
You are bad

Werrason
Chicken Pox [Ferre Gola]
See how you are grown

10) Yo Nelly eh
Oh, Nelly eh, mwana mabe

Werrason
La patience et la longeur du temps
Chair de Poule, voila comment tu as grandi

11) Ferre Gola
Relationship where I have to beg
(I can’t Medo Shauba)
Women who go home late and have
to be jumping fence
(I can’t Rita Bola)
Husbands that leave home in the morning
And return at night
(I can’t Malu Bomboka)

11) Ferre Gola
Bolingo ya ko bondela Medo Shaumba
(na kokaka te)
Basi oyo ba sautaka ba mur ya ndako
(na kokaka te)
Mibali oyo ba bimaka tongo ko zonga pokwa
(na kokaka te)

12) Either Ange Nkoyi or me Benoite
Or Betty Ubenga or me Kanclos Ambila
Why should I suffer just
because I am in love with your beauty

12) Ou bien Ange Nkoyi, ou bien nga Benoite eh
Ou bien Betty Ubenga ah
Ou bien nga Kanclos Ambila
Ya nini nga na nyokola nzoto na ngai
Po ya ko linga kitoko nayo eh

13) Tshiba Tshibasu
Sad yeah yeah sad
Flavien Milla sad
They don’t like me
to be with him
Sad

13) Tshiba Tshibasu
Mawa ye ye mawa
Flavien Mila mawa
Ba lingaka yanga naye te oh
Mawa na ngai

14) I don’t want
I don’t want to suffer for pointlessly
Who is there to fight for you
Who is there to fight for you

I sent Flavien Ngimbi to Werrason to tell him that

14) Ah nga na bo
Ah nga na bo na minyokola nzoto nanga pamba
Wapi nzoto yango ya bitumba Edo Pembele eh
Wapi nzoto yango ya bitumba, Kanclos Ambila, mawa

Na tindi Flavien Ngimbi epayi ya Werra ayebisa ye

15) Mayi Ize
The way that I am suffering
I called Willy Shungu
Eli Wabafe
Fanny Kamunga

Love, I did my best for you to improve
A woman dating multiple guys

15) Mayi Ize
Lolenge nako nyokwama
Na belela Willy Shungu, Eli Wabafe

Cherie na salaki nyoso mpo yo obonga ah
Mwasi mobimba na mibali ebele, yo oh

16) Does it mean that
Because you pay for my rent
(I am your slave)

Does it mean that
Because you brought me to Europe, Wasenga
(I am your slave)
You don’t like Laurice La Congolaise to come

16) Elingi ko loba
Lokola ofutelaka nga ndako
(nakoma mowumbu ya bolingo oh)
Eh lingi ko loba
Lokola omema nga na poto, Wasenga
(nakoma mowumbu ya bolingo oh)
Olingaka nayo te Laurice la Congolaise aya

17) But, love, remember
Love, remember
You can’t laugh at a man
(when he is still alive, Guy Kandolo)
Love, I did all my best for you to improve
A woman dating multiple guys
They showed her Serge Kasanda because he is rich
(She still want me)

17) Kasi cherie oyebaka, cherie oyebaka ah
Mwana mobali ba sekaka ye te)
(Soki nano akufi te Guy Kandolo
Cherie na salaki manso
Mpo yo obonga
Mwasi mobimba na mibali ebele, yo oh
Ba lakisi ye Serge Kasanda po azali na mbongo mingi eh
(cherie alingi naye se nga)

18) They showed her Didi Kinuani
Jose Muteba and Jacques Ilunga
(She still want me)

They showed her Werrason
Because he drive Mercedes 600
(She still want me)

18) Ba lakisi ye Didi Kinwani,
Jose Muteba na Jacques Ilunga
(cherie alingi naye se nga)

Ba lakisi ye Werrason
Po ye atambolaka na 600
(cherie alingi naye se nga)

19) They showed her Hugo Tanzambi
Kams V12, Alici Baba
(She still want me)

Ehhhhhhhhhhhhhhhhhh
Mama wu mama wu
Yo yo yo yo yo yo yo yo

19) Ba lakisi ye Hugo Tanzambi,
Kams V12, Alici Baba
(cherie alingi naye se nga)

Eh wowowo wowowo yoyoyo
Thank you very much
 
Blandine - Werrason (Kimbuisa mpimpa:2001)


WERASON
Il fallait kaka nayeba yo po na vie na ngayi ekoma bouleversé
Otiki ngayi na nzela ya ekulusu na soigner ba blessures na ngayi
Na komi traumatisé, wana nde pasi na nga eh, yaka ko

WERASON
I had to meet you to make my life upset
You left me on the Stations of the Cross, healing my wounds
I am traumatized, this is my suffering, please come back



Nazalaka na soucis ya BLANDINE MBEMBA na lingaki
Tâche etikala na motema ngo ekolongwaka mve
Motema elobaka te Solo na memi ngambo
Soki ngo te perfusion nionso na kidiba
Miso eyokaka soni kasi motema etikalaka kaka courage na yo

I am consumed by the worries of Blandine MBEMBA that I loved
Like a task in my heart, she does not leave
The heart can not speak, it's true that I have a real problem
If it's an infusion, all this in the dark
The eyes express shame, but in the heart there is only your courage



Ah mon amour

Ah my love


Na sala nioso na mikitisa epayi na yo
Yokela ng’ata mawa ko
Na sala nioso namikitisa Kasi y'ondima ngayi te
Mwa bipale ezangaka te na bolingo
Kolinga te lobi y'okufa bakunda nabosana image oyo nazalaki kotala oyo pe nazalaki kolula eh
Kosala nga boyé te chérie

I did everything to be humble towards you
I did everything to be humble, but you do not believe me
There is always a little whim in love
Do not wait until tomorrow you die, and they bury you so that I forget the image that I once looked at, the image that I once admired
Do not treat me so darling



Maman yo nde dokotolo na ngayi
Osilisi nga posa na motema nani akobikisa, AUGUY NTUMBA yaka ko salisa mambo oyo

Honey, it's you, my doctor
You took away the desire in my heart, who will take care of me, Auguy Ntumba comes to solve this problem



Ozalaka na eloko moko na nzoto na yo ekitisaka ngayi kanda
Na boyaka kolobela yo kasi lelo na lobeli yo, FREDDY seka DENGA seka matama ekokoto seka mpo nzoto emona nsayi eh

You have something on your body that soothes my anger
I forbid myself to tell you, but today I'm telling you, Freddy smiles, Denga smiles, with your cheek dimple cheeks, so that the body has fun



Ata y'okeyi kobosana te kuna na poto, komaka mikanda pona manso osala po na bana na yo babosana te ke ozali inoubliable

Even if you go there, in Europe do not forget to send letters for all that you did, so that your children know that you are unforgettable


Bo pauvreté ezali lisumu te WASENGA KIPUNI Makasi na mosala SANKARA de KUNTA
Ba oyo ba gagna procès epa na nga na mabe oyo nasala bango te napesi bango kaka merci, na pesi bango kaka matondi epayi ya NZAMBE eh
(Nakoloba lisusu te, na vandi na nga)

Poverty is not a sin Wasenga Kipuni
Be strong in the work Sankara de Kunta
Those who won a lawsuit against me, for an evil that I did not cause them, I said thank you, I said thank you to God
I will not say anymore



Choeur :
YAWEH eh YAWEH papa, [YAWEH na biso]
YAWEH yo moto okela likolo na se
YAWEH yo moto okela ba mbisi na mayi eko tshola ah

Chorus:
GOD, GOD, GOD the father [Our God]
GOD you who created heaven and earth
GOD you who created the fish that swim in the water



Ata y'okeyi batela chérie na nga devise topesanaki sagesse et confiance epayi nga na tikali nakoti na couvent kino y'okozonga BERTIN MOSOLO

Even if you go away my darling, keep our motto wisdom and trust, behind you I will integrate the convent until your return


FERRE GOLA
Tala ndenge nakoma zoba po na bolingo ya BLANDINE MBEMBA
GUY BOSTON na ah nga babenga nga yuma eh
WILLY TEMBELA na JOSE NTUMBA yeyeye
Balingi te bolingo yango ezala lokola ya WERASON na SIDEJI MAPATA
Ezala lokola ya JACQUIES WATUNDA ah OKAMBRO
DIDIER OMEYONGA ah HUGO TANZAMBI oh

FERRE GOLA
Look how crazy I got because of my feelings for BLANDINE MBEMBA
GUY BOSTON I'm treated as weak
WILLY TEMBELA and JOSE NTUMBA
They do not want this love to be like that of WERASON and SIDEJI MAPATA
Like that of JACQUIES WATUNDA ah OKAMBRO
DIDIER OMEYONGA ah HUGO TANZAMBI oh



MULOPWE
Kozwa na mokili BLANDINE MBEMBA ah, Kelasi to moyeke
Chance Y'ALUBE CALUGGI, MULOPWE nakozwa mokolo tour na nga ekokoma GUY KANDOLO oh KOKO MADIMBA
Batikela ya charge Ya Famille ROGER MUNDEKE

Mulopwe
Succeed in life BLANDINE MBEMBA is either by studies or is dirty money
The chance of ALUBE CALUGGI, MULOPWE I will succeed when my time has arrived
He was left in charge of the family



ADJANI
Oh Mon DIEU, nga namitunaka soki losambo na nga ekoma epayi na YAWEH
Lotisa nga ata na révélation na changer ndenge ya kobondela po na sengi na nga bomengo ya kotonga immeuble te oh
Nkasi babenga nga ADJANI pesa nga mbongo na kabela ba CHEGUES
Baninga bakuta bomengo ya nga nakuta nde souffrance kaka po nga na zanga


ADJANI
Oh my God, I wonder if my prayers are coming to you
Make me a revelation for changing my way of praying, because I do not ask you the wealth of building buildings
But whoever is called ADJANI, give me the money so that I share it with the eager
Others find happiness, I only find suffering, all because I am poor



EMELIA
BBC DIDI KINUANI yoka nga EMELIA ndenge na kolela BLANDINE
Nayebi te na banda wapi na suka wapi FELLY NTUMBA
Bolingo yango ebandaki malamu lelo ekomi mabe SONY SILULU KIFWAYA PITSHOU

EMELIA
BBC DIDI KINUANI listen to me EMELIA how I cry BLANDINE
I do not know where to start or where to stop FELLY NTUMBA
This love had started well, now it becomes bad SONY SILULU KIFWAYA PITSHOU



Choeur :
Kanisa nanu eh

Chorus:
Think a bit



BABY NDOMBE
Kanisa RICHARD KAMBAMBI ndenge tozalaki
Kanisa MELA DEDE BIKOFO oyo ya BIENVENUE NDOMBE
YVONNE KABAMBA akotika YULA te eh Jaloux FR eh

BABY NDOMBE
Remember RICHARD KAMBAMBI how we were
Remember MELA DEDE BIKOFO that of WELCOME NDOMBE
YVONNE KABAMBA will not let YULA



Choeur :
Kanisa nanu eh eheheh

Chorus:
Think a bit



SERGE MABIALA
Oyebi kuna na Bruxelles BLANDINE MBEMBA FREDDY balovanaki
Maloba oyo tolapana epa ya ADOLO MAKANDA, kotika te WILLY LIKAYI DADO PICASO anyokwama na bolingo na yo oh

SERGE MABIALA
You know there in BRUSSELS BLANDINE MBEMBA and FREDDY had loved each other
The promises we made at ADOLO MAKANDA, do not let WILLY LIKAYI DADO PICASO are treated badly



Choeur :
Kanisa nanu eh

Chorus:
Think a bit



YAWEH eh YAWEH papa, YAWEH yo moto okela likolo na se
YAWEH yo moto okela ba mbisi na mayi eko tshola ah ah ah

GOD, GOD, GOD the father, GOD you who created the heavens and the earth
GOD you who created the fish that swim in the water
 
Mkuu Roga Roga nitafurahi sana kama ukiweka pia tafsiri za hizi nyimbo tatu za Extra Musica

1. Etat Major
2.Shalai
3.Freddy Nelson

Tulikua tunapenda na bado tunaendelea kuimba bila kufahamu haswa wanachoimba, shukrani kwa thread nzuri hii ubarikiwe Sana.
 
KIUFUPI SANAA. ILA UKIHITAJI STORY YA WENGE ILIPOTOKA MPAKA ILIPOFIKIA (MAKUNDI YALIYOPATIKANA KUTOKA WENGE ORIGINAL NAWEZA KUKUANDALIA STORI YOTE)

1.Adolph dominguez yupo na kundi lake la wenge tonya tonya
2. Alain makaba prince yupo ila mara ya mwisho kutoa album ni 2003 tangu hapo yupo kimya
3. Blaise bula ambaye ni ndugu wa willy bula toka Quarter latin yupo na bendi yake ya ponderation 8
4. Didier masera kweli ndiye aliyeingiza wazo la kuingiza neno "Musica" katika wenge. Aliacha muziki baada ya kuondoka Wenge Musica Maison Mere
5. Rio kazadi na Genta lusimo hawakuwepo katika wenge original ila walikuja BCBG kuziba pengo la wakina werasson.
6. Fi care, bukina faso na titina hawapo tena na jb
7. hapo kwenye marapa yupi bora kila mtu huwa ana vitu vyake anavyovipenda. Theo mbala na Tutu kaludji kila mmoja ni mzuri.
Kwangu marapa nao wakubali ni
a. Killa mbongo
b. roberto wounda
c. theo mbala
d. bill clinton kalunji
e. tutu caludji
f. genta machine lusimo
g. arafat
h. mboshi lipassa
i. geco bouro mpela
j. celeo scram
k.
Ahsante sana mkuu Rogaroga. Umenipa madini sana.
 
Ila naona Rogaroga kapotea jumla. Siku moja moja uwe unapitia kuongeza madini kidogo
 
Ukiondoa Wimbo OMBA,JB Mpiana katumia Tone ile ile ya Omba kumuimbia mke wa Adam Bombole aitwae Jeannette(R.I.P). Wimbo Jeannette,Album-Dance Internet. Kama Roga roga una Lyrics translated tuwekee huo wimbo wa Jeannette(Janet)
 
Blandine - Werrason (Kimbuisa mpimpa:2001)



WERASON
Il fallait kaka nayeba yo po na vie na ngayi ekoma bouleversé
Otiki ngayi na nzela ya ekulusu na soigner ba blessures na ngayi
Na komi traumatisé, wana nde pasi na nga eh, yaka ko

WERASON
I had to meet you to make my life upset
You left me on the Stations of the Cross, healing my wounds
I am traumatized, this is my suffering, please come back



Nazalaka na soucis ya BLANDINE MBEMBA na lingaki
Tâche etikala na motema ngo ekolongwaka mve
Motema elobaka te Solo na memi ngambo
Soki ngo te perfusion nionso na kidiba
Miso eyokaka soni kasi motema etikalaka kaka courage na yo

I am consumed by the worries of Blandine MBEMBA that I loved
Like a task in my heart, she does not leave
The heart can not speak, it's true that I have a real problem
If it's an infusion, all this in the dark
The eyes express shame, but in the heart there is only your courage



Ah mon amour

Ah my love


Na sala nioso na mikitisa epayi na yo
Yokela ng’ata mawa ko
Na sala nioso namikitisa Kasi y'ondima ngayi te
Mwa bipale ezangaka te na bolingo
Kolinga te lobi y'okufa bakunda nabosana image oyo nazalaki kotala oyo pe nazalaki kolula eh
Kosala nga boyé te chérie

I did everything to be humble towards you
I did everything to be humble, but you do not believe me
There is always a little whim in love
Do not wait until tomorrow you die, and they bury you so that I forget the image that I once looked at, the image that I once admired
Do not treat me so darling



Maman yo nde dokotolo na ngayi
Osilisi nga posa na motema nani akobikisa, AUGUY NTUMBA yaka ko salisa mambo oyo

Honey, it's you, my doctor
You took away the desire in my heart, who will take care of me, Auguy Ntumba comes to solve this problem



Ozalaka na eloko moko na nzoto na yo ekitisaka ngayi kanda
Na boyaka kolobela yo kasi lelo na lobeli yo, FREDDY seka DENGA seka matama ekokoto seka mpo nzoto emona nsayi eh

You have something on your body that soothes my anger
I forbid myself to tell you, but today I'm telling you, Freddy smiles, Denga smiles, with your cheek dimple cheeks, so that the body has fun



Ata y'okeyi kobosana te kuna na poto, komaka mikanda pona manso osala po na bana na yo babosana te ke ozali inoubliable

Even if you go there, in Europe do not forget to send letters for all that you did, so that your children know that you are unforgettable


Bo pauvreté ezali lisumu te WASENGA KIPUNI Makasi na mosala SANKARA de KUNTA
Ba oyo ba gagna procès epa na nga na mabe oyo nasala bango te napesi bango kaka merci, na pesi bango kaka matondi epayi ya NZAMBE eh
(Nakoloba lisusu te, na vandi na nga)

Poverty is not a sin Wasenga Kipuni
Be strong in the work Sankara de Kunta
Those who won a lawsuit against me, for an evil that I did not cause them, I said thank you, I said thank you to God
I will not say anymore



Choeur :
YAWEH eh YAWEH papa, [YAWEH na biso]
YAWEH yo moto okela likolo na se
YAWEH yo moto okela ba mbisi na mayi eko tshola ah

Chorus:
GOD, GOD, GOD the father [Our God]
GOD you who created heaven and earth
GOD you who created the fish that swim in the water



Ata y'okeyi batela chérie na nga devise topesanaki sagesse et confiance epayi nga na tikali nakoti na couvent kino y'okozonga BERTIN MOSOLO

Even if you go away my darling, keep our motto wisdom and trust, behind you I will integrate the convent until your return


FERRE GOLA
Tala ndenge nakoma zoba po na bolingo ya BLANDINE MBEMBA
GUY BOSTON na ah nga babenga nga yuma eh
WILLY TEMBELA na JOSE NTUMBA yeyeye
Balingi te bolingo yango ezala lokola ya WERASON na SIDEJI MAPATA
Ezala lokola ya JACQUIES WATUNDA ah OKAMBRO
DIDIER OMEYONGA ah HUGO TANZAMBI oh

FERRE GOLA
Look how crazy I got because of my feelings for BLANDINE MBEMBA
GUY BOSTON I'm treated as weak
WILLY TEMBELA and JOSE NTUMBA
They do not want this love to be like that of WERASON and SIDEJI MAPATA
Like that of JACQUIES WATUNDA ah OKAMBRO
DIDIER OMEYONGA ah HUGO TANZAMBI oh



MULOPWE
Kozwa na mokili BLANDINE MBEMBA ah, Kelasi to moyeke
Chance Y'ALUBE CALUGGI, MULOPWE nakozwa mokolo tour na nga ekokoma GUY KANDOLO oh KOKO MADIMBA
Batikela ya charge Ya Famille ROGER MUNDEKE

Mulopwe
Succeed in life BLANDINE MBEMBA is either by studies or is dirty money
The chance of ALUBE CALUGGI, MULOPWE I will succeed when my time has arrived
He was left in charge of the family


ADJANI
Oh Mon DIEU, nga namitunaka soki losambo na nga ekoma epayi na YAWEH
Lotisa nga ata na révélation na changer ndenge ya kobondela po na sengi na nga bomengo ya kotonga immeuble te oh
Nkasi babenga nga ADJANI pesa nga mbongo na kabela ba CHEGUES
Baninga bakuta bomengo ya nga nakuta nde souffrance kaka po nga na zanga


ADJANI
Oh my God, I wonder if my prayers are coming to you
Make me a revelation for changing my way of praying, because I do not ask you the wealth of building buildings
But whoever is called ADJANI, give me the money so that I share it with the eager
Others find happiness, I only find suffering, all because I am poor


EMELIA
BBC DIDI KINUANI yoka nga EMELIA ndenge na kolela BLANDINE
Nayebi te na banda wapi na suka wapi FELLY NTUMBA
Bolingo yango ebandaki malamu lelo ekomi mabe SONY SILULU KIFWAYA PITSHOU

EMELIA
BBC DIDI KINUANI listen to me EMELIA how I cry BLANDINE
I do not know where to start or where to stop FELLY NTUMBA
This love had started well, now it becomes bad SONY SILULU KIFWAYA PITSHOU



Choeur :
Kanisa nanu eh

Chorus:
Think a bit



BABY NDOMBE
Kanisa RICHARD KAMBAMBI ndenge tozalaki
Kanisa MELA DEDE BIKOFO oyo ya BIENVENUE NDOMBE
YVONNE KABAMBA akotika YULA te eh Jaloux FR eh

BABY NDOMBE
Remember RICHARD KAMBAMBI how we were
Remember MELA DEDE BIKOFO that of WELCOME NDOMBE
YVONNE KABAMBA will not let YULA



Choeur :
Kanisa nanu eh eheheh

Chorus:
Think a bit



SERGE MABIALA
Oyebi kuna na Bruxelles BLANDINE MBEMBA FREDDY balovanaki
Maloba oyo tolapana epa ya ADOLO MAKANDA, kotika te WILLY LIKAYI DADO PICASO anyokwama na bolingo na yo oh

SERGE MABIALA
You know there in BRUSSELS BLANDINE MBEMBA and FREDDY had loved each other
The promises we made at ADOLO MAKANDA, do not let WILLY LIKAYI DADO PICASO are treated badly



Choeur :
Kanisa nanu eh

Chorus:
Think a bit



YAWEH eh YAWEH papa, YAWEH yo moto okela likolo na se
YAWEH yo moto okela ba mbisi na mayi eko tshola ah ah ah

GOD, GOD, GOD the father, GOD you who created the heavens and the earth
GOD you who created the fish that swim in the water
 
Naufufua uzi...Mkuu Roga Roga naomba tafsiri ya Wimbo wa Kanda Bongoman -Bill na wa Madilu System -Frere Eduardo.
 
Naufufua uzi...Mkuu Roga Roga naomba tafsiri ya Wimbo wa Kanda Bongoman -Bill na wa Madilu System -Frere Eduardo.
Frere Édouard ya Madilu system


1). Ha, ha, ha, ha, Brother Edouard
He shares laughter and cries
If catfish tells you that crocodile is ill
Believe him because they both live inside water

1) Ha, ha, ha, ha, Frere Edouard
A pimelaka moto ko seka na ko lela te, Frere Edouard
Soki ngolo ayebisi yo que ngando aza malade
Ndimela ye oh, po bango nyoso ba vandaka na mayi

2) Nights come
The sun also rises, women wake up
They go to buy bread from bakery
They are the people who wake us up, it is morning

2) Butu eko komaka eh
Tongo pe eko tanaka eh, ba mama ba ko lamuka na tongo
Ko luka mapa na boulangerie
Bango nde ba ko lamusaka biso, tongo esi etani

3) You, women who sell bread
Kinshasa has forgotten about you
It forgot that you wake us up in the morning
Because birds and chickens who used to wake us up
Disappeared

3) Ba mama ya mapa
Kinshasa a bosana bino eh
Que bino bato bo lamusaka biso na tongo
Po ba ndeke na ba soso ba bandaka ko lamusa
biso na tongo, Ba bunga oh

4) I, Diesa, was born on a Sunday
This is why I am used to worshiping on Sundays
I am used to going to evening prayers
Because I love God

4) Nga, Diesa, na botama na nga mokolo ya eyenga ah
Yango mpe na mesana ko sambela
mikolo minso ya lomingo
Na pokwa nga na mesana ko kende messe na nga
Po nalula Nzambe eh

Instrumental

5) I arrive at church
Brother Edouard admires me in public
He shouts in front of believers that I am his spiritual wife
I should leave all fleshly men

5) Nakomi na ndako ya Nzambe
Frere Edoire a luli nga na miso ya bato
A beleli na miso ya ba ndimi ngai
mwasi naye ya molimo
Na tika mibali nyoso ya misuni

6) I follow Brother Edouard’s lies
I arrive at brother Edouard’s house
Brother Edouard makes me wear a long dress
Cover my hair with a scarf
Brother Edouard you surprise me

6) Na landi nanga lokuta ya Frere Edouard
Nakomi na ndako ya Frere Edouard
Frere Edouard alobi na lata robe ya molayi
Na tiya kitambala na moto
Frere Edoure okamwisi nga

7) Oh me, Liya, it is sad
Brother Edouard didn’t you
admire me the way that I was
How come you are so greedy
You don’t want other people to look at me

7) Ah ngai, Liya, mawa ah
Frere Edouard,
olulaki ngai na ndenge na ngai te Frere Edouard
Boni yo moyimi boye
Olingi ba tala nga na ndeko mosusu te

8) Only you alone
I know that I am your wife
What makes you scared, Brother Edouard
Trust me the way I trust my faith

8) Kaka yo moko
Nayebi nyoso naza mwasi nayo
Obangaka nini, Frere Edouard
Pesa nga confiance lokola na mi pesa na molimo

9) Believer!
The thing that I don’t like about Brother Edouard
If visitors come to see us
My relatives or his

9) Ba ndimi eh
Eloko na monaka Frere Edouard mabe
Soki ba paya ba ye na ndako
To ya famille na ngai, to ya famille naye

10) You will notice that Brother Edouard
will become very sad
Like a 5 years old boy
Who hasn’t had breakfast yet
Eh, brothers and sisters
Brother Edouard gets especially mad

10) Oko mona Frere Edouard akomi mawa mawa
Lokola mwana ya moke ya 5ans
Nanu azwi petit déjeuner na tongo te
Eh, ba frere na ba soeur
Surtout kanda ezalaka na Frere Edouard

11) If you ask him for money to buy juice for visitors
He often brings out a bible
So that we can read it together
Another thing, about Brother Edouard

11) Ko meka ata senga ye sucrée
te na sombela ba paya
Wana oko mona Frere Edouard abimiseli yo bible
Bo tanga esika moko
Et puis eloko mosusu, ezalaka na Frere Edouard

12) If he is upset with you
It is like somebody who has been handcuffed by police

Ah, me, Liya
I used to be a fine woman

12) Soki akangeli yo kanda
Eza lokola moto ba kangi ye na menotte na ba police

Ah, nga, Liya eh
Nga moto nazalaka mwasi ya elongi elengi

13) Today I look like a black African pears
Sinners are now surprised about how I look
Well, I don’t know
I am wondering if all brothers behave like him
Ha, ha, ha, ha,

13) Lelo nakomi lokola safu oyo eyindi na nzete
Batu kutu ya misuni ba koma ko kamwa ngai
En fin, nayebi te
Soki ba frere nyoso ba zalaka obe boye oh
Ha, ha, ha, ha,

14) In your car
All stickers says grace to God
In our house
Jesus’ picture are everywhere

14) Na voiture nayo
Autocollant nyoso ba koma grace a Dieu
Na ndako na biso
Mur nyoso photo ya Yesu

15) In your hand
You always hold a rosary, Brother Edouard
Learn how to share, learn also how to forgive people

15) Na maboko naye oh
Chapelet ezangaka te, Frere Edouard
Yekola ko kaba, yekola pe ko limbisa bato ngo oh

Instrumental

16) Lightning strikes in the sky
But it doesn’t kill everybody
Sometimes it kills the husband
And leave the wife and children

16) Kake ebetaka likolo oh
Ebomaka nango bato nyoso te oh
Tango mosusu eko boma mobali
Etiki mwasi na bana

17) What goes around comes around
Good deeds that we do on earth
Is rewarded in heaven
Brother Edouard learn how to share
Learn also how to forgive people

17) Mabe toko salaka o se, eko futamaka o se
Bolamu toko salaka o se
Eko futamaka o likolo
Frere Edouard yekola ko kaba
Yekola pe ko limbiso bato eh
 
Unanikumbusha mbali sana mkuu kipindi hicho sisi ndie wa kwanza kununua tv na generator miaka ya 2003 huko Mvuha morogoro,basi tulikuwa na kazi ya kwenda kuonyesha kila mahali.

Hasa kam kipindi cha sikukuu ndio balaa,extra musica watu wanaingia na ikiisha watu wanatoka wanaingia wengine.

Kiukweli maisha ni safari haswa,Kama unapata uhai mkubwa huna budi kumshukuru sana Mwenyez Mungu,maana hzi nyimbo zinanikumbusha mbali sana.

Wenzetu walishatangulia mbele za haki,tuliokuwa tunacheza nao,tunafurahi nao,yaan unaweza kukutoa machozi ukifikiria maisha ya miaka hiyo aiseee
Screenshot_20211117-203242_Facebook.jpg
 
Back
Top Bottom