African Satellite World and Sat Gear

African Satellite World and Sat Gear

HSBC 7 jamais sur 57. Football seulement. Comprendre?
Oui, je le comprends maintenant. Merci. On a indiqué qu'il était en train de suivre le rugby sur ce satellite-là, qui m'a confondit.

Hi mates any one getting KTN on 70e coz on my end I get only audio on K24 and nothing on KTN

Oui, je le comprends maintenant. Merci. On a indiqué qu'il était en train de suivre le rugby sur ce satellite-là, qui m'a confondit.
Je savais pas qu'il y a un grand nombre de francophiles ici. C'est encourageant. Je disait que je suivais le rugby, les Paris 7, chez des evenements speciales à 57°.

Je savais pas qu'il y a un grand nombre de francophiles ici. C'est encourageant. Je disait que je suivais le rugby, les Paris 7, chez des evenements speciales à 57°.
Merci
pour votre information.

C'est une vue simpliste .... je peux utiliser la technologie sur mon téléphone intelligent pour communiquer dans toutes les langues .. ;-)

Merci mec. C'est magnifique

Hi nahdy,

Brackenhurst hotel is a lovely relaxing tranquil place to stay with great view of the surrounding tea farms and settlements.
As my brother Limuru mentioned, the hotel is liquor free thus an awesome family retreat place.

Major corp orates and industries send their staff there for team building.

Ps. dont use the ruaka banana limuru route as the road is full of kiambu strong hold pot holes.

Either use the longer route if coming from nairobi 41km (nairobi kikuyu limuru tigoni) or 35.7km (nairobi village market, ruaka kabuku tigoni) Google Maps

The stretch between kabuku town and tigoni (3.8 km) is slightly rough with potholes

Enjoy your stay in Tigoni and make sure you have warm clothing with you as it gets cold in the evening.
1463568452045.jpg

Acha tu. ..!!!

Back
Top Bottom